Dades personals

La meva foto
Cornellà de Llobregat, Catalunya, Spain

dimarts, 15 de març del 2011

El meu Glog

Em conegut una pàgina nova, www.glogster.com 
Es una pàgina bàsicament per fer posters o cartells digitalment, et dona las opcions de posar imatges, que pots descarregar desde el teu ordinador, pots buscar-la per Internet i fer un enllaç o fer-la amb la teva camèra web en el moment, també et permet afegir text, icones o dibuixos predeterminats de la pàgina i per últim videos i música que pots tenir al teu ordinador, o buscar-la per Internet.

Aquesta setmana a nosaltres em tingut la tasca de fer un glog o poster on recomanesim una pel·licula que s'estrenara proximament i posar la sinopsis, fotos,el trailer,quan s'estrena i la informació bàsica per als nostres lectors, per recomanar-li's la pel·licula que hem escollit. Jo he escollit ¡Que dilema! espero que us agradi.






Ruth Llanos Gago 4t ESO B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada