Dades personals

La meva foto
Cornellà de Llobregat, Catalunya, Spain

dimarts, 21 de setembre del 2010

Benvinguts!!!!!!! =D

Hola a tothom!
Em dic Ruth Llanos y sóc de Cornellà de Llobregat.
Tinc 15 anys i vaig al Sant Antoni Maria Claret, ara estic en el meu
últim curs i només quedan 9 mesos per deixar tot enrere.
M'agrada molt escriure, es la millor manera que tinc per expressarme
i deixar sortir els meus sentiments, també m'agrada molt dibuixar i ballar.
Quan he de desconectar només em cal estirar-me al llit amb el llum apagat
i escoltar música durant hores =).

Aquest bloc l'he creat principalment per a les tasques de l'Optativa
d'informàtica de la meva escola, encara que també serà un lloc
on deixar tots els records d'aquests 13 anys al SAMC.

Espero que us agradi i que el visiteu molt, ja que a mesura que passi el temps
aniré afegint-hi coses al bloc

Un petó molt fort!!

18 comentaris:

  1. Rutttttttttth guapa!
    m'agrada molt el teu blog
    unpeeeeeeeto!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Guapisimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa =]!
    Et tinc al meu costat a informàtica i no ens diem mai res per que estem amb el resum del cisco jajaja.
    Esta pasejant-se per la clase i em fa por aixì que deixò el comentari i torno a la feina ^^'

    Un petonet, Carla Gonzalez (cgb).

    ResponElimina
  3. Ruth!
    jo també espero que penjis coses ben aviat i sobretot que penjis molts records de l'etapa al nostre SAMC!
    Petonets

    ResponElimina
  4. Hola Ruth!!!
    Doncs si que estaria bé anar a Londres però...
    Molt xula la teva presentació i la foto de les caretes és molt divertida.

    Molts petons!!!

    ResponElimina
  5. Holaaa!!!
    Molt xulo el blog, a veure si em comentess.
    Adèu, un petó

    ResponElimina
  6. Ruth moltes gracies per comentarme ets genial, segueix així no canviis mai..
    I ara toca lo siguiente..

    ResponElimina
  7. y lo siguiente és.. volverte a comentar,perquè com ja he dit en el meu blog un comentari vostre val per 2 de meus!!!!!!!!!!
    Ruttth tequiero guapiii! espero que vaya bien con el lEANDRO, i que algun dia lo conozca!

    ResponElimina
  8. Ruuth!
    Moltes gracies! Ami el teu fons també m'agrada eeh!

    Petonetss! =)

    ResponElimina
  9. Ruth!
    M'agrada molt la teva presentació
    un petooooó (:

    ResponElimina
  10. hola ruth!
    m'agradaa la lletra que las comviat am la del fons i queda molt bee!
    un peto

    ResponElimina
  11. Ruth! m'agrada la teva foto jaja
    molts patons!

    ResponElimina
  12. El teu bloc també
    esta mol xulo:)
    Un petó guapa!

    ResponElimina
  13. Hola Ruth!!
    Tu blog está muy guapo tmb i me gusta la foto de las caritas lol xD
    Bye!!

    ResponElimina
  14. Hola Ruth!!!

    He tingut un petit problema amb el meu blog, podries comentar-me?

    Gràcies!

    ResponElimina
  15. hahahaha m'agrada molt el teu gadget (o com s'escrigui) dels peixos =3!
    Es molt maco =D!
    bueno... no se que més posar per que per parlar ja et tinc al costat així que...
    moltisiiiim petonets,
    Carla González Bosch.

    ResponElimina
  16. això no pot ser, portes una semana sense actualitzar el bloc x(!
    xD
    bueno... no se que posarte
    bueno sí... que ara he olorat el desodorant de l'ernes i m'he he começat a enrecodar de tot el cap de setmana...
    bueno, un petonet moooooooolt fort

    Carla González Bosch.

    ResponElimina
  17. hola Ruth
    m'agrada el teu blog i el teu fons
    i disculpa pel retard del teu comentari :)
    ja saps estic molt ocupat xD!
    i també puja mes cançons =)
    Adéu, petons

    ResponElimina